حرفهای نیمه شب
حرفهای نیمه شب

محبت تنها جوشکاری است که دلهای شکسته را رایگان جوش میدهد


نمیدونم چندمین نامه منه

خدای خوبم سلام

نمیدونم چندمین نامه ای است که برات نوشتم اما اون گوشه نوشته مدیریت مطالب قبلی 41 پس احتمالا این 42مین باشه 42تا نامه یعنی افتخارداشتن 40 روز با خدا حرف زدن حرفهای خوب خوب

خدایا شکرت هزار مرتبه شکرت تو چقد خوبی که به من این لطف بزرگ را عطا کردی شاید هیچمس به اندازه من خوشبخت نباشه نمیدونم شایدم باشه

اما مهم نیست که کسایی دیگه خوشبخت باشن یا نه مهم اینه که من خوشبخت ترین دختر دنیام،

چقد لذت میبرم دارم مینویسم خوشبخت ترین دختر دنیام با همه شادی های دنیا

شاید بچه های کلاسم یا مدرسم من را زیاد شاد نبینن یا شاید هیچوقت خوشحالیم را با رقصیدن بروز نمیدم اما مهم درون آدماست که من درونی آرام دارم

قربونت برم خداجون اینا همش لطف تو هست واقعا که محشری تو بهترینی عااااااااااااااااااااالللللللللی

نمیدونم چطوری باید ازت تشکر کرد

میدونم چیزایی که تو سر راهم قرار میدی همش آزمایشه واسه همینم هست که اصلا ناراحت نمیشم و اگه هم ناراحت میشم زود رفع میشه

چون دوستای خیلی خوبی دارم چون این پایین همه حواسم رو دارن چون همه به فکرم هستن چون میدونم تو اون بالا نشستی و داری من را میبینی

گاهی تو را اون بالا بالا ها احساس میکنم که من دارم باهات حرف میزنم دلم میخواد تو رو نزدیک خودم احساس کنم

چون اگه اونجوری بشه دیگه گناه نمیکنم دیگه دل دوستام را نمیشکنم البته خدایا میدونی که من هیچوقت قصدم دلشکستن نبوده واقعا نبوده

پس خداجونم من راببخش و به اون دوستمم کمک کن دوباره مثل اولش بشه

خب خدای خوبم بهم کمک کن بتونم درسام را در حد عالی بخونم و بتونم امتحان نهایی همه امتحاناتم را عالی بگیرم

خداجونم خیللللللللللللللللللللللللللللللی خیییلی دوستت دارم

خب فعلا میخوام برم پایین به کارام برسم

من هنوزم منتظرم که اون خبر خوبه بهم برسه همون خونه منظورمه

و میدونم که تو میبینی

به همه کسایی که همیشه میگم شادی عطا کن

 

بای



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





دو شنبه 12 ارديبهشت 1390برچسب:,

|
 


دوس دارم توی این وبلاگم با خدا حرف بزنم خیلی دوسش دارم اونم دوسم داره اما هیچ کس به این ایمان نداره حتی گاهی خودم


 

آناهیتا

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان من و آدرس man88.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





سلام خدا جون فدات بشم .... چطوری مهربونم...... خدا جون خودت منو خوب میشناسی میدونی که چقدر تنهام میدونی که به جز تو و مادر پیرم کس رو ندارم ولی به خاطر سلامتی که به من دادی از تو ممنونم ولی خدا جون دلم گرفته از این همه سختی تو این دنیای فانی یه کاری کن این کار ی تو ذهن منه بشه یعنی به زودی شرایطش جور شه برم سره کار خدا لطفا کمک کن این خبر خوش رو زود بدن و منم ماشینو به پول خوبی بفروشم و یه ماشین خوب گیرم بیاد با سود ... میدونم که الان صدامو میشنوی همونجور که صدای دوستایی که اینجا حرف دلشونو گفتن میشنوی خدایا تا حالا تنهام نذاشتی بعد از اینم تنهام نذار ... میدونم کمکم میکنی ... فدات شم مرسی فعلا بای
پسرک تنها
lovelorn
سرگرمی
عشق یک طرفه ممنوع
آخرین تنها
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

 

 

برگشت جدید
شروع
حس قشنگ!!
اندکی خودمونی
دانشجویی سهراب
1
برای تو1
برای تو
شرمنده وجودتم خدا

 

 

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 31
بازدید هفته : 36
بازدید ماه : 106
بازدید کل : 5913
تعداد مطالب : 73
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1